Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlandse pr-bureaus ‘niet klaar voor Cannes'

Zevendertig Nederlandse inzendingen zijn er dit jaar voor de Cannes PR-Lions. Maar niet één case is ingezonden door een pr-bureau. Why?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vijf jaar geleden opende het beroemde reclamefestival Cannes haar deuren voor de pr-branche met een nieuwe categorie: de PR Lions. Het aantal inzendingen voor deze categorie is wereldwijd in die vijf jaar explosief gestegen. Van 431 bij het debuut naar 1850 dit jaar. Een gouden kans voor de pr-branche om zich op een internationaal podium te manifesteren en klanten te laten zien wat je allemaal met pr kunt doen. Maar Nederlandse pr-bureaus doen er niet aan mee. Alle Nederlandse inzendingen komen van reclamebureaus als Lemz, TBWA en Buutvrij. ‘Kans gemist, beurt voorbij?

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in