Nederland 1 marktleider in week 26
Nederland 1 was in week 26 marktleider op tv (tijdvak 18.00-24.00 uur, 6+) met een aandeel van 18,5 procent.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Nederland 2 had 7,6 en Nederland 3 6,6 procent. RTL4 scoorde 13,1, RTL5 kwam uit op 6,6 procent en RTL7 scoorde 4,3. SBS6 behaalde een aandeel van 11,7, Net5 had 5,3 procent en Veronica 5,0. Tien had een marktaandeel van 4,2 procent.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het Journaal van 20.00 uur op dinsdag was het best bekeken programma van afgelopen week met 2,026 miljoen kijkers. Kalm aan en rap een beetje van Herman Finkers trok 1,507 miljoen kijkers, gevolgd door Blik op de weg met 1,474 miljoen kijkers. Hart van Nederland op maandag werd bekeken door 1,379 miljoen mensen en de Grootste Bingo Show Ooit was goed voor 1,264 miljoen kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid