Overslaan en naar de inhoud gaan

Najaarscampagne Zorg en Zekerheid: 'Het is tijd voor elkaar'

Dawn vroeg 100 mensen van 0 tot 100 jaar mee te doen aan de nieuwe campagne van zorgverzekeraar Zorg en Zekerheid.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Alle volwassenen zijn geïnterviewd over hun wensen voor de zorg in Nederland. Van deze

related partner content for mobile comes here

interviews is een korte online documentaire gemaakt van 4 minuten.

 

Het idee voor deze documentaire was de basis voor de tv-commercial die vandaag, 19 september, live gaat op alle zenders.

 

Uit de interviews vloeide deze gedachte voor de campagne voort: als je aan het eind van je leven bent, heb je waarschijnlijk maar van één ding spijt: dat je nooit genoeg tijd en aandacht hebt kunnen geven aan de mensen om je heen. Dit verhaal wordt in de campagne verteld door mensen van 100 tot 0 jaar.

Want uit alle gesprekken bleek dat iedereen dezelfde wens deelt: meer tijd en aandacht aan elkaar besteden. Het werd het thema van de campagne: ‘Het is tijd voor elkaar’.

Zorg en Zekerheid komt vandaag ook met een landelijk onderzoek naar buiten waaruit blijkt dat ruim 85 procent van de mensen zich zorgen maakt over de kwaliteit van de zorg, vooral als het gaat om het gebrek aan tijd en persoonlijke aandacht.

Credits

Opdrachtgever: Zorg en Zekerheid

Bureau: Dawn

Productiemaatschappij: Bonkers

 

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in