Overslaan en naar de inhoud gaan

“Mobile Advertising omzet vertienvoudigd in 2015”

Uit nieuwe cijfers van onderzoeksbureau Informa blijkt dat de omzet uit mobiel adverteren komende jaren zal vertienvoudigen naar € 18.2…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit nieuwe cijfers van onderzoeksbureau Informa blijkt dat de omzet uit mobiel adverteren komende jaren zal vertienvoudigen naar € 18.2 miljard in 2015. Het grootste deel van de groei is te danken aan de groeimarkten China en India.

related partner content for mobile comes here

Het onderzoek geeft aan dat sterk opkomende economieën India en China in 2015 goed zijn 30,9 procent van de totale mobile advertising omzetten. De regio Japan en Zuid Korea nemen in 2015 21,7 % van de taart (2010 was dat nog 43,6 %). Noord Amerika neemt een hap van 18% uit de totale Mobile Advertising markt in 2015. Latijns Amerika heeft 6,4 % en West Europa heeft een bescheiden 8,6 % aandeel in de totale markt.

Shailendra Pandey (Informa): “The mobile advertising industry has now moved beyond the trial and experimental phase and many advertisers and brands are now spending significant sums on running mobile campaigns each month,”

De verwachtingen op gebied van Mobile Marketing in 2015 komen met 18,2 miljard euro ($24,1 miljard) aardig overeen met

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in