Mobile Advertising groeit (nu echt)


Al jaren hoor je het 'mobile groeit' en overal zie je mobiele apps als paddestoelen uit de grond komen. Bijna elke krant en magazine heeft wel een mobile website of app. Voor de meeste uitgevers is het echter nog geen winstgevend kanaal. Kijk eens op de apps van NU.nl, Telegraaf of Elsevier en je ziet niet of nog
nauwelijks mobiele advertenties.
Uit cijfers van IAB blijkt daar nu echter verandering in te gaan komen. Het zijn Amerikaanse cijfers, maar we kunnen dit als voorbode zien voor Europa. Ik geloof in: 'Advertisers go where the eyeballs are'. Wanneer een nieuwssite als Nu.nl al geruime tijd meer mobiele dan desktop gebruikers heeft, dan zullen adverteerders daar op gaan anticiperen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMobile Marketing Nederland 2012
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid