
Mars, Snickers en Milky Way bevatten vanaf nu 35 tot 45 pct minder verzadigde vetten in vergelijking met het gemiddelde van de Nederlandse top 25 van chocolademerken, claimt de fabrikant. Om deze doorbraak te bereiken heeft Mars in 5 jaar vele miljoenen geïnvesteerd in onderzoek. Zo wil Mars inspelen op de behoefte van consumenten aan bewust genieten.
Timo Hoogeboom, algemeen directeur Mars Nederland: 'Uit onderzoek weten we dat de Nederlandse consument minder verzadigde vetten belangrijk vindt. Verzadigde vetten zorgen immers voor een verhoogd risico op hart- en vaatziekten. Als koploper in de zoetwarenindustrie willen we onze verantwoordelijkheid nemen om als eerste de verzadigde vetten aan te pakken.'
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensDe reductie van de verzadigde vetten maakt deel uit van een breed scala van duurzaamheids- en voedingskundige activiteiten van Mars onder de naam 'Mars 100% Feel Good'.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee