Minder interactiviteit bij infraprojecten vanwege crisis?
Het gaat om zeven wegprojecten en 23 ruimtelijke projecten, ondermeer de capaciteitsuitbreiding van de A1, A6 en A9 (Amsterdam-Almere), de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Op zich mooi dat alles sneller gaat, maar hoe zit het met de zorgvuldige behandeling van de belangen van direct betrokkenen? Is dit nu een verkapte manier om op de ouderwetse manier zaken die de overheid belangrijk vindt er doorheen te drukken, of moeten we niet zeuren over kleine belangetjes en bezwaartjes en milieuzaken in een tijd waarin onze eceonomie voor alles gaat? Wie weet hier iets meer over en helpt me in het vinden van een onderbouwde opinie hierover vanuit ons vak?
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid