Mediaxplain breidt uit met PR-tak


De PR-afdeling komt onder leiding te staan van Activation Director Christiaan van Betuw en zal zich bezig houden met de traditionele vormen van public relations, marketingpartnerships, buzz- en nieuwsmonitoring, social media strategieën en actiemarketing.
Mediaxplain directeur Gun Nieuwenhuis: ‘Ik hoor de vraag al: ‘PR bij een mediabureau?’ Klopt, maar dan wel campagne PR. Corporate PR is niet ons werkterrein. We hebben dagelijks contacten met de exploitanten en houden we scherp in de gaten wat de doelgroep beweegt. Vanuit die contacten en focus is het een kleine stap om ook redactionele relaties aan te boren of de doelgroep rechtstreeks te benaderen. Daar hoort soms een persbericht bij, soms een strategische samenwerking en soms een social media aanpak. Het is een nieuw terrein. We zijn aan het pionieren, maar alle seinen staan op groen.’ Mediaxplan werkt onder meer voor The Phonehouse, NCOI, TUI en VSM.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid