Overslaan en naar de inhoud gaan

Mediaxplain breidt uit met PR-tak

Met de toevoeging van de nieuwe afdeling bestaat het mediabureau Mediaxplain nu uit vier pijlers: planning, interactive, optimalisatie en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De PR-afdeling komt onder leiding te staan van Activation Director Christiaan van Betuw en zal zich bezig houden met de traditionele vormen van public relations, marketingpartnerships, buzz- en nieuwsmonitoring, social media strategieën en actiemarketing.

related partner content for mobile comes here

Mediaxplain directeur Gun Nieuwenhuis: ‘Ik hoor de vraag al: ‘PR bij een mediabureau?’ Klopt, maar dan wel campagne PR. Corporate PR is niet ons werkterrein. We hebben dagelijks contacten met de exploitanten en houden we scherp in de gaten wat de doelgroep beweegt. Vanuit die contacten en focus is het een kleine stap om ook redactionele relaties aan te boren of de doelgroep rechtstreeks te benaderen. Daar hoort soms een persbericht bij, soms een strategische samenwerking en soms een social media aanpak. Het is een nieuw terrein. We zijn aan het pionieren, maar alle seinen staan op groen.’ Mediaxplan werkt onder meer voor The Phonehouse, NCOI, TUI en VSM.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in