Overslaan en naar de inhoud gaan

Lynx-commercial reageert op geluid

Het Britse merk Lynx (hier noemen we het Axe) komt met een bioscoopcommercial die geactiveerd wordt door geluid.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het is volgens Lynx de eerste keer dat deze techniek, waarbij wordt geluisterd naar de live reactie van het publiek, gebruikt wordt in de bioscoop.

related partner content for mobile comes here

De commercial is te zien voorafgaand aan de film Batman: The Dark Knight Rises en moet de productlijn van Sport Blast 2 (douchegel en shampoo) promoten.

Het bioscooppubliek heeft invloed op de content door te roepen naar het scherm. De commercial start met een clip van 30 seconden, waarin we kennismaken met een jongen met een ‘te slimme vriendin’. Vervolgens krijgt het publiek 4 filmpjes van 5 seconden te zien, waarin 4 verschillende typen vrouw voorbij komen: veeleisend, flirterig, feestbeest en sportief. Het publiek moet door middel van juichen en klappen aangeven welk meisje ze in de uiteindelijke commercial willen zien.

De commercial is gemaakt door BBH.

Bron: Marketing Week

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in