Lynx-commercial reageert op geluid
Het is volgens Lynx de eerste keer dat deze techniek, waarbij wordt geluisterd naar de live reactie van het publiek, gebruikt wordt in de bioscoop.
De commercial is te zien voorafgaand aan de film Batman: The Dark Knight Rises en moet de productlijn van Sport Blast 2 (douchegel en shampoo) promoten.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaHet bioscooppubliek heeft invloed op de content door te roepen naar het scherm. De commercial start met een clip van 30 seconden, waarin we kennismaken met een jongen met een ‘te slimme vriendin’. Vervolgens krijgt het publiek 4 filmpjes van 5 seconden te zien, waarin 4 verschillende typen vrouw voorbij komen: veeleisend, flirterig, feestbeest en sportief. Het publiek moet door middel van juichen en klappen aangeven welk meisje ze in de uiteindelijke commercial willen zien.
De commercial is gemaakt door BBH.
Bron: Marketing Week
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid