Overslaan en naar de inhoud gaan

Echt zijn

Voor creatief team Groen en Kool is Claudia de Breij een grote bron van inspiratie omdat zij echt is. ‘Dat willen wij ook zijn.’
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Echtheid is een rode draad die Margriet Groen en Madelijne Kool van Groen & Kool in hun werk proberen te leggen. Voor het oer-Hollandse merk Claudia Sträter, ontwikkelden zij de activatiecampagne ‘Duik in de kast’. Kool omschrijft Claudia Sträter als sophisticated en elegant. De kortingboodschap (wel oer-Hollands, maar niet elegant noch sophisticated) moest dan ook verpakt worden op een logische manier. Groen: ‘Mannen vonden het ook heel leuk, die billen.’

related partner content for mobile comes here

Behalve korting zat er ook nog een goede-doelenelement in de campagne: kleding voor sollicitanten die geen geld hebben om een fatsoenlijk sollicatie-outfit aan te schaffen. Past dat eigenlijk wel bij het succesmerk Claudia Sträter?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in