Echt zijn
Voor creatief team Groen en Kool is Claudia de Breij een grote bron van inspiratie omdat zij echt is. ‘Dat willen wij ook zijn.’

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Echtheid is een rode draad die Margriet Groen en Madelijne Kool van Groen & Kool in hun werk proberen te leggen. Voor het oer-Hollandse merk Claudia Sträter, ontwikkelden zij de activatiecampagne ‘Duik in de kast’. Kool omschrijft Claudia Sträter als sophisticated en elegant. De kortingboodschap (wel oer-Hollands, maar niet elegant noch sophisticated) moest dan ook verpakt worden op een logische manier. Groen: ‘Mannen vonden het ook heel leuk, die billen.’
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Behalve korting zat er ook nog een goede-doelenelement in de campagne: kleding voor sollicitanten die geen geld hebben om een fatsoenlijk sollicatie-outfit aan te schaffen. Past dat eigenlijk wel bij het succesmerk Claudia Sträter?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid