Kwik-Fit: autoprogramma op SBS6
Dat meldt vakblad Adformatie. Quinty Trustfull presenteert het programma, producent is The Entertainment Group, dat voor Kwik-Fit ook events en artiestenmarketing verzorgt. In het programma, dat wordt uitgezonden tussen Peter R. de Vries en Hart van Nederland, nemen twee teams het tegen elkaar op in het APK-klaar maken van een tweedehands auto waar heel veel aan mankeert. De winnaar krijgt een nieuwe Nissan Micra.
Vast onderdeel wordt een ‘iconenrace’, met Marco Borsato, Paul de Leeuw, René Froger, Guus Meeuwis en andere tv-personality’s. ‘Daar gaan we veel pr mee ophalen’, zegt algemeen directeur Bonno van der Putten van Kwik-Fit.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaHet autobedrijf fourneert dik anderhalf miljoen euro voor acht afleveringen nu en nog dertien in het najaar. Waarschijnlijk komen er ook gezamenlijke acties met Wendy van Dijks SBS6-programma Hart in Actie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid