KoeweidenPostma pakt identiteit dancefestival Loveland aan


Designbureau KoeweidenPostma won eind 2016 de pitch voor de rebranding van de identiteit van het Nederlandse dancefestival Loveland.
Voor de nieuwe identiteit en campagne blaast KoeweidenPostma het symbool van Loveland, de vlinder, nieuw leven in. De vlinder wordt uitvergroot tot ‘maximaal wendbare beeldtaal’.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNieuwe beeldtaal
De nieuwe beeldtaal kan aangepast worden voor de verschillende festivals en evenementen georganiseerd door Loveland.
Loveland van Oranje (op Koningsdag) zal er dus anders uitzien dan het Loveland Festival in augustus, de activiteiten rondom de Amsterdam Dance Event hebben ook een andere uitstraling.
KoeweidenPostma: ‘Net zoveel identiteiten, net zoveel muziekstijlen als dat er vlinders zijn. Zo krijgt elk evenement zijn eigen “vlinder”.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid