Overslaan en naar de inhoud gaan

KoeweidenPostma pakt identiteit dancefestival Loveland aan

Designbureau KoeweidenPostma won eind 2016 de pitch voor de rebranding van de identiteit van het Nederlandse dancefestival Loveland.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Designbureau KoeweidenPostma won eind 2016 de pitch voor de rebranding van de identiteit van het Nederlandse dancefestival Loveland.

related partner content for mobile comes here

Voor de nieuwe identiteit en campagne blaast KoeweidenPostma het symbool van Loveland, de vlinder, nieuw leven in. De vlinder wordt uitvergroot tot ‘maximaal wendbare beeldtaal’. 

Nieuwe beeldtaal

De nieuwe beeldtaal kan aangepast worden voor de verschillende festivals en evenementen georganiseerd door Loveland.

Loveland van Oranje (op Koningsdag) zal er dus anders uitzien dan het Loveland Festival in augustus, de activiteiten rondom de Amsterdam Dance Event hebben ook een andere uitstraling.

KoeweidenPostma: ‘Net zoveel identiteiten, net zoveel muziekstijlen als dat er vlinders zijn. Zo krijgt elk evenement zijn eigen “vlinder”.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in