Overslaan en naar de inhoud gaan

Isabel Son naar Design Bridge

Design Bridge heeft Isabel Son als brand strategy director en Denise Faraco als associate creative director aangetrokken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Son heeft meer dan 20 jaar ervaring in brand- & marketingstrategie en consumentengedrag. Zij werkte voor klanten als Heineken, Sara Lee, Unilever en Ford. Voor haar komst naar Nederland werkte Isabel bij Ogilvy Mather in Londen als global brand director. Daarvoor werkte zij voor ABN AMRO en de Young & Rubicam Group, Gillette International en Revlon International (allen in London) en Unilever Personal Products (in Parijs en Nederland). In Nederland werkte zij eerder ook bij ABN Amro waar zij onder andere betrokken was bij de veelbesproken pitch om het reclame-account. Bij Design Bridge zal Son leiding geven aan het brand strategy en innovatie team.

related partner content for mobile comes here

Denise Faraco, voormalig creative team head bij Design Bridge is nu benoemd tot associate creative director. Zij gaat in haar nieuwe rol de creatieve teams verder ondersteunen bij de doorvertaling van merkstrategie naar creatieve strategie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in