Overslaan en naar de inhoud gaan

Investeerder in RSS-reclame

Nog nooit gehoord van De Heus in Hoorn, maar dit blijkt niet alleen de Nederlands grootste aanbieder van 'responseconcepten' met jaarlijks…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nog nooit gehoord van in Hoorn, maar dit blijkt niet alleen de Nederlands grootste aanbieder van 'responseconcepten' met jaarlijks ruim 150 miljoen e-mail ruim 40 websites om adverteerders te behagen. Nu investeert dit Noord-Hollandse bedrijf fors in RSS.

related partner content for mobile comes here

De Heus Multi Response Media nam , één van de eerste Nederlandse web-based rss readers. Weer 15.000 klanten voor het reclamenet van De Heus die werkt voor grote merken als Dell, De Lotto, Staatsloterij, Menzis, Sanoma, Yves Rocher en WNF.

Door de hardcore internetters zal De Heus als snel voor een spammer en reclameboer worden versleten, maar ondertussen manoeuvreert dit bedrijf handig op de commerciële golven van internet.

En De Heus investeert al in RSS nog voor dat een hit wordt bij het grote publiek, met onder meer overname van eerder en en de productie van .

Alles grijpt in elkaar en De heus heeft met Yahoo - voorheen Overture - uitgezocht hoe je zonder al te veel de ontvangers te irriteren in RSS-feeds reclame kunt verspreiden. Dit is onder meer mogelijk door vergaande rubricering van onderwerpen, iets dat ook adverteerders appreciëren.

Lijkt me een voorloper in (online) marketing, dit bedrijf, onder meer door open met samen te werken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in