Investeerder in RSS-reclame
Nog nooit gehoord van De Heus in Hoorn, maar dit blijkt niet alleen de Nederlands grootste aanbieder van 'responseconcepten' met jaarlijks ruim 150 miljoen e-mail ruim 40 websites om adverteerders te behagen. Nu investeert dit Noord-Hollandse bedrijf fors in RSS.
De Heus Multi Response Media nam Nieuwstijger.nl, één van de eerste Nederlandse web-based rss readers. Weer 15.000 klanten voor het reclamenet van De Heus die werkt voor grote merken als Dell, De Lotto, Staatsloterij, Menzis, Sanoma, Yves Rocher en WNF.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaDoor de hardcore internetters zal De Heus als snel voor een spammer en reclameboer worden versleten, maar ondertussen manoeuvreert dit bedrijf handig op de commerciële golven van internet.
En De Heus investeert al in RSS nog voor dat een hit wordt bij het grote publiek, met onder meer overname van eerder RSSfeeds.nl en Feedread.nl en de productie van OnlineRss.nl.
Alles grijpt in elkaar en De heus heeft met Yahoo - voorheen Overture - uitgezocht hoe je zonder al te veel de ontvangers te irriteren in RSS-feeds reclame kunt verspreiden. Dit is onder meer mogelijk door vergaande rubricering van onderwerpen, iets dat ook adverteerders appreciëren.
Lijkt me een voorloper in (online) marketing, dit bedrijf, onder meer door open met sterke partners samen te werken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid