Overslaan en naar de inhoud gaan

Hunkemöller start als eerste retailer met persoonlijke communicatie via haar app

App krijgt redesign met sterke focus mobile loyalty.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hunkemöller heeft vandaag een compleet vernieuwde app gelanceerd. Hunkemöller kan nu als eerste Nederlandse retailer persoonlijk en locatie-gebaseerd communiceren met haar klanten.  Twee jaar geleden lanceerde Hunkemöller als eerste retailer in de Benelux een mobile loyalty programma. Hierop verder bouwend werden de afgelopen twee jaar innovatieve functies als Geofencing, Real-Time Couponing, Inbox berichten en Social Rewards toegevoegd. Door de toevoeging van locatie-gebaseerde communicatie (Geofencing) merkte Hunkemöller dat de app engagement met meer dan vijf keer is verhoogd. De Hunkemöller app is momenteel de meest populaire Nederlandse fashion brand app met 500.000 downloads. 

related partner content for mobile comes here

Hunkemöller en app ontwikkelaar MOBILE STRATEGY hebben recentelijk een onderzoek gedaan onder meer dan 10.000 Hunkemöller klanten naar de effecten van Mobile Loyalty. Hieruit blijkt dat Mobiele Klantenkaarthouders significant vaker kopen en meer spenderen dan plastic kaarthouders. Daarnaast blijken mobiele klantenkaarthouders vaker cross-channel buyers te zijn en geven mobiele members een hogere waardering aan het loyaliteitsprogramma.

Robbert Visser (CRM Manager van Hunkemoller): ‘De vernieuwde versie van de mobile app sluit goed aan bij onze CRM strategie om onze klanten meer relevantie te bieden met op maat gesneden aanbiedingen. De nieuwe app stelt ons in staat om dat nu te doen op basis klantvoorkeuren, aankoopgedrag èn locatie. Het mobiele kanaal is van groot belang voor een goed bereik onder onze doelgroep van jonge vrouwen.’ 


De nieuwe is te downloaden in de Apple App Store en de Google Play Store.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in