Overslaan en naar de inhoud gaan

Hols General Manager VIMN Benelux

Maurice Hols is per direct verantwoordelijk voor het gehele portfolio van Viacom International Media Networks in de Benelux.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij is momenteel verantwoordelijk voor het Comedy & Entertainment contentcluster in Noord-Europa.
 
In zijn nieuwe functie leidt Hols alle lineaire basis- en digitale kanalen van het VIMN portfolio met daarin merken als Comedy Central, MTV en Nickelodeon. Daarnaast is hij verantwoordelijk voor MTV Mobile en alle 50 digitale en online proposities in de Benelux. Hols blijft onderdeel van het directie team van VIMN Noord-Europa.

Magnus Kastner, managing director & EVP VIMN Noord-Europa zegt dat het mediabedrijf onder leiding van Hols &;een grote kans ziet in het lokaal uitbreiden van de internationale business&;. 

Sinds 2009 is Maurice Hols verantwoordelijk voor het Comedy & Entertainment Noord-Europa cluster, waaronder Comedy Central, VIVA en Blink!. Vanaf 2007 was Hols verantwoordelijk voor de lancering van Comedy Central, Comedy Central Extra en Comedy Central Family in Nederland.

In Duitsland, Polen, Zwitserland, Zweden en Oostenrijk herpositioneerde hij de zender. Van 2004 tot medio 2007 was Hols verantwoordelijk voor MTV in Nederland, waaronder lokale MTV producties, programmering en marketingstrategieën vielen. Voordat Maurice Hols bij VIMN begon, was hij RTV Director bij Aegis Media (Carat) en Equmedia (nu Starcom).

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in