Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoendervangers nieuwe directeur Air Miles

'Ik wil eraan bijdragen dat Air Miles het meest aantrekkelijke spaarprogramma van Nederland blijft'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Loyalty Management Netherlands, de organisatie achter het Air Miles-spaarprogramma, heeft Jacques Hoendervangers (45 jaar) aangesteld als algemeen directeur. Hoendervanger komt van Amsterdam Airport Schiphol, waar hij tussen 2006-2009 Director Aviation Marketing was en tot voor kort Director Commercial Services & Media.

Complex
Hoendervangers neemt het stokje over van Erik van Essen, die een belangrijke rol heeft vervuld bij de vernieuwing van het spaarprogramma, die in 2013 is ingezet. Sinds die tijd zijn er meer inwisselmogelijkheden, onder andere door de toevoeging van bol.com en Vliegtickets.nl als inwisselpartners, en kunnen spaarders onder meer bij Albert Heijn sneller sparen. De nieuwe algemeen directeur concludeert dat werken voor ‘een complexe organisatie waarbij retail- en hospitality-partners centraal staan’, hem altijd goed is afgegaan: ‘Ik verwacht dat deze ervaring vangrote waarde zal zijn in mijn nieuwe functie als algemeen directeur van de Air Miles-organisatie waarbinnen een diversiteit aan partners is verenigd. Ik wil eraan bijdragen dat Air Miles het meest aantrekkelijke spaarprogramma van Nederland blijft.’

related partner content for mobile comes here

De huidige partners van Air Miles zijn Albert Heijn, Shell, V&D, Praxis, Etos en Gall & Gall.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in