Overslaan en naar de inhoud gaan

Het gat van de spindoctor

Je bent weken, misschien al maanden aan de slag om jouw kandidaat klaar te stomen. Elk detail van de communicatiestrategie wordt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het moet toch vreselijk zijn om op 13 september spindoctor te zijn. Wat moet je in hemelsnaam gaan doen? De stemmen zijn geteld, je hebt gewonnen of verloren. Je kunt je nog buigen over de vraag hoe je een eventueel tegenvallende uitslag toch positief kan laten klinken. Maar je weet eigenlijk best dat geen enkele journalist daar in trapt. Je kunt nog proberen de formatie wat te sturen door slimme opmerkingen voor je kandidaat te verzinnen. Maar ja, de formatie ligt in de handen van de hoge heren.

related partner content for mobile comes here

Waar zijn jullie?
Als mijn theorie klopt, dan hebben de spindoctors voldoende tijd om op deze blog te reageren en te vertellen wat ze nu gaan doen en welke rol ze nog hebben. Als ze niet reageren, is dat eigenlijk simpelweg een teken dat ik er volledig naast zit en dat ze momenteel nog steeds topdrukte hebben. Dus bij deze de oproep aan alle spindoctors van Nederland: meld je en vertel ons over het al dan niet ontstane gat op 13 september.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in