Overslaan en naar de inhoud gaan

Helft Tivo-bezitters slaat reclame over

Meer dan de helft (54 procent) van de Amerikanen met een Tivo-toestel (een videorecorder met harde schijf) slaat reclameboodschappen op…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De New York Times meldt dat Tivo deze week start met het verkopen van geanonimiseerde gegevens over het kijkgedrag van zijn gebruikers. Meer dan de helft van de Tivo-eigenaren slaat reclameblokken op televisie over. De ingebouwde harde schijf maakt dat mogelijk. Ook kunnen Tivo-eigenaren live-uitzendingen onderbreken en later afkijken zonder iets van de uitzending te missen. Ruim 700.000 Amerikanen beschikken over minimaal 1 Tivo, aldus Webwereld.

related partner content for mobile comes here

Tivo biedt adverteerders met de kijkgegevens inzicht in de wijze waarop Amerikanen televisie kijken. Uit de eerste gegevens blijkt dat komedie- en dramaprogramma's worden opgenomen en realityprogramma’s live worden gekeken. Tivo rapporteert de kijkgegevens per kwartaal.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in