Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken op de jukebox

Heineken adverteert in de Verenigde Staten via interactieve jukeboxen. De bierbrouwer werkt hiervoor samen met Ecast, die de apparaten…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit is de tweede keer dat Heineken in de VS gebruik maakt van de narrowcast-mogelijkheden van deze moderne variant op de ouderwetse Wurlitzer. De internetjukebox maakt gebruik van een breedband-verbinding en laat een Heineken micro-website zien waarop cafebezoekers hun favoriete muziek kunnen downloaden en vervolgens afspelen.

related partner content for mobile comes here

De te downloaden muziekbestanden zijn van artiesten die ooit een Grammy hebben gewonnen, dit omdat Heineken biersponsor is van de 48ste Grammy Awards, de belangrijkste muziekprijs in de VS. Tenslotte kun je een ‘Heineken-trivial pursuit’ spel op de jukebox spelen.
Ecast exploiteert internetjukeboxen in bars en cafe’s door heel de Verenigde Staten. Deze campagne loopt op 4400 jukeboxen.

Bron:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in