Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken en Spyker beginnen sportcafé

Heineken en het Etihad Aldar Spyker Formula One team komen met een nieuw horecaconcept: de Formule 1 Sportbar.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hiertoe hebben beide partijen een principeovereenkomst getekend voor drie jaar. Met dit horecaplan wordt Heineken de officiële bierleverancier rondom hospitality-evenementen van Spyker gedurende het FIA Formule 1 Wereld-kampioenschap.

related partner content for mobile comes here

De details, alsmede de (Nederlandse) locatie en openingsdatum, worden over twee maanden bekendgemaakt. Naast de beleving rondom de Formule 1-wereld, zal in het horecaconcept - naast de merken Spyker en Heineken- ook het platform Enjoy Heineken Responsibly een prominente plaats krijgen, een initiatief waarmee Heineken sinds drie jaar overmatige bierconsumptie probeert tegen te gaan.

Herwin van den Berg, marketingdirecteur Heineken Nederland, zegt over de samenwerking: ‘Het ontwikkelen en realiseren van innovatieve horecaconcepten is een belangrijk speerpunt voor onze organisatie. Deze Formule 1 Sportbar past ook bij onze ambitie de meest innovatieve brouwer te zijn. Bovendien biedt de samenwerking Heineken toegang tot de Formule 1 wereld met miljoenen internationale fans.’

Michiel Mol, drecteur van Spyker Formula One: ‘Dat Heineken, één van de meest internationale brouwers ter wereld, de samenwerking met ons merk aangaat als platform voor een horecaconcept én als hospitality instrument gebruikt, bewijst dat de marketingstrategie van ons Spyker-team ten volle zijn werk doet. Ik ben erg trots onze kracht te mogen bundelen met zo'n groot merk. Een merk dat bovendien, net als ons team, zijn wortels in Nederland heeft.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in