Heineken en Spyker beginnen sportcafé
Hiertoe hebben beide partijen een principeovereenkomst getekend voor drie jaar. Met dit horecaplan wordt Heineken de officiële bierleverancier rondom hospitality-evenementen van Spyker gedurende het FIA Formule 1 Wereld-kampioenschap.
De details, alsmede de (Nederlandse) locatie en openingsdatum, worden over twee maanden bekendgemaakt. Naast de beleving rondom de Formule 1-wereld, zal in het horecaconcept - naast de merken Spyker en Heineken- ook het platform Enjoy Heineken Responsibly een prominente plaats krijgen, een initiatief waarmee Heineken sinds drie jaar overmatige bierconsumptie probeert tegen te gaan.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaHerwin van den Berg, marketingdirecteur Heineken Nederland, zegt over de samenwerking: ‘Het ontwikkelen en realiseren van innovatieve horecaconcepten is een belangrijk speerpunt voor onze organisatie. Deze Formule 1 Sportbar past ook bij onze ambitie de meest innovatieve brouwer te zijn. Bovendien biedt de samenwerking Heineken toegang tot de Formule 1 wereld met miljoenen internationale fans.’
Michiel Mol, drecteur van Spyker Formula One: ‘Dat Heineken, één van de meest internationale brouwers ter wereld, de samenwerking met ons merk aangaat als platform voor een horecaconcept én als hospitality instrument gebruikt, bewijst dat de marketingstrategie van ons Spyker-team ten volle zijn werk doet. Ik ben erg trots onze kracht te mogen bundelen met zo'n groot merk. Een merk dat bovendien, net als ons team, zijn wortels in Nederland heeft.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid