Overslaan en naar de inhoud gaan

Gouden Loeki voor Lowe & Draft

De Gouden Loeki is dit jaar gewonnen door Lowe & Draft voor de commercial ‘Moderne technieken’ voor Planet. De prijs werd gisterenavond…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Planet kreeg 35 procent van de stemmen van het Nederlands publiek. In de commercial is te zien hoe mensen worstelen met moderne snufjes. De tweede plaats in de finale was voor Hewlett Packard met ‘François’. Centraal Beheer Achmea met ‘Boodschappen’ werd derde, Holland Casino met ‘Anky’ vierde en Delta Lloyd met ‘Krokodil’ vijfde.

related partner content for mobile comes here

Het was de elfde keer dat de Gouden Loeki door de Ster werd uitgereikt. Lowe (ontstaan uit de fusie tussen Ammirati Puris Lintas en Lowe Kuiper & Schouten) won de prijs in totaal zes keer. Voor het verantwoordelijke team, Zwier Veldhoen en Ivar van der Zwan, was het de tweede Loeki.
In 2002 wonnen zij de prijs voor ‘Voetballertje’ van Calvé Pindakaas. Voor Van der Zwan was het zijn derde Loeki; hij won in 1998 ook al voor ‘Goal’ van Calvé. Productiemaatschappij Czar maakte voor de derde keer op rij het winnende filmpje. Jeroen Annokkeé regisseerde ‘Moderne technieken.’

(Foto: Sander Stoepker).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in