Gouden Loeki voor Lowe & Draft
Planet kreeg 35 procent van de stemmen van het Nederlands publiek. In de commercial is te zien hoe mensen worstelen met moderne snufjes. De tweede plaats in de finale was voor Hewlett Packard met ‘François’. Centraal Beheer Achmea met ‘Boodschappen’ werd derde, Holland Casino met ‘Anky’ vierde en Delta Lloyd met ‘Krokodil’ vijfde.
Het was de elfde keer dat de Gouden Loeki door de Ster werd uitgereikt. Lowe (ontstaan uit de fusie tussen Ammirati Puris Lintas en Lowe Kuiper & Schouten) won de prijs in totaal zes keer. Voor het verantwoordelijke team, Zwier Veldhoen en Ivar van der Zwan, was het de tweede Loeki.
In 2002 wonnen zij de prijs voor ‘Voetballertje’ van Calvé Pindakaas. Voor Van der Zwan was het zijn derde Loeki; hij won in 1998 ook al voor ‘Goal’ van Calvé. Productiemaatschappij Czar maakte voor de derde keer op rij het winnende filmpje. Jeroen Annokkeé regisseerde ‘Moderne technieken.’
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
Spotta(Foto: Sander Stoepker).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid