Glorie’s 2waytraffic naar Londense beurs
Televisieproducent 2waytraffic van Unico Glorie gaat naar de beurs. Vanaf komende vrijdag heeft ze een notering aan de effectenbeurs in…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Adformatie meldde dit begin maart al, 2waytraffic heeft het definitief bevestigd. Het Hilversumse bedrijf is onder meer bekend van actieprogramma Explosief en belspel Garito op SBS 6. De beursgang levert 2waytraffic 35 miljoen euro op, dat gebruikt wordt voor nieuwe televisieprogramma’s.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
‘Onze televisieproducties zijn nu nog met name op daluren te zien. Maar we hebben de ambitie om meer programma’s te gaan maken voor prime time. Daarbij kun je denken aan grote spelshows en reality- en lifestyleprogramma’s’, zegt 2waytraffic-topman Kees Abrahams tegen De Telegraaf.
Daarmee wil hij de concurrentie aangaan met zijn voormalige werkgever Endemol en met branchegenoot Eyeworks van Reinout Oerlemans.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid