Overslaan en naar de inhoud gaan

Geen goud bij Effies

Ook bij de Effies ontbreekt dit jaar het goud. De zeventien genomineerden voor de effectiviteitsprijs moesten het doen met tweemaal zilver…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De zilveren Effies zijn voor de campagne die DDB Amsterdam en DJPA Partnership maakte voor Dubbelfriss van Riedel Drinks en voor de Ohra-campagne van Van Walbeek Etcetera en Van Wanten Etcetera. Bureau van het Jaar DDB Amsterdam scoorde wederom relatief goed met ook nog een bronzen Effie voor de ontzorgcampagne van Achmea.

related partner content for mobile comes here

Brons ging verder naar campagnes voor Old Amsterdam (N=5), Orange (Red Cell Not Just Film), Rabobank (Ubachs Wisbrun), Rexona (Draft/Lowe), Stichting Stop Aids Now (Imagine/WWAV van Rooij) en Venco (S-W-H). Dit laatste bureau maakte de meeste kansen op een Effie met drie nominaties.

Bij de Esprix was dit jaar ook geen goud en het aantal gouden Lampen bleef steken op vier.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in