Geen goud bij Effies


De zilveren Effies zijn voor de campagne die DDB Amsterdam en DJPA Partnership maakte voor Dubbelfriss van Riedel Drinks en voor de Ohra-campagne van Van Walbeek Etcetera en Van Wanten Etcetera. Bureau van het Jaar DDB Amsterdam scoorde wederom relatief goed met ook nog een bronzen Effie voor de ontzorgcampagne van Achmea.
Brons ging verder naar campagnes voor Old Amsterdam (N=5), Orange (Red Cell Not Just Film), Rabobank (Ubachs Wisbrun), Rexona (Draft/Lowe), Stichting Stop Aids Now (Imagine/WWAV van Rooij) en Venco (S-W-H). Dit laatste bureau maakte de meeste kansen op een Effie met drie nominaties.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBij de Esprix was dit jaar ook geen goud en het aantal gouden Lampen bleef steken op vier.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid