Fmcg-bedrijven hebben geen innovatiebeleid
Opmerkelijk: iedereen in fmcg praat steeds over innovatie, maar succesvolle innovaties in fmcg komen in veel gevallen willekeurig tot stand.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat blijkt uit onderzoek van Beagle Creative Marketing Agency in samenwerking met de Vrije Universiteit van Amsterdam naar de zogenaamde pre-product life cycle van 18 succesvolle innovaties.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Marketing-online heeft de primeur van dat onderzoek.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMeer dan de helft van de onderzochte bedrijven heeft noch een visie op, noch doelstellingen voor innovatie geformuleerd.
Men weet niet waar het bedrijf heen wil en welke rol innovatie daarin speelt, concludeert Beagle.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid