Overslaan en naar de inhoud gaan

Fmcg-bedrijven hebben geen innovatiebeleid

Opmerkelijk: iedereen in fmcg praat steeds over innovatie, maar succesvolle innovaties in fmcg komen in veel gevallen willekeurig tot stand.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit onderzoek van Creative Marketing Agency in samenwerking met de Vrije Universiteit van Amsterdam naar de zogenaamde pre-product life cycle van 18 succesvolle innovaties.

related partner content for mobile comes here

Marketing-online heeft de van dat onderzoek.

Meer dan de helft van de onderzochte bedrijven heeft noch een visie op, noch doelstellingen voor innovatie geformuleerd.

Men weet niet waar het bedrijf heen wil en welke rol innovatie daarin speelt, concludeert Beagle.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in