Overslaan en naar de inhoud gaan

Raden Maar 3

Iedere week laat ik een campagne zien maar dan zonder logo, pay-off en afzender. Waar is die advertentie voor of van.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De prijs? Een eervolle vermelding op Commlog. Wie wil dat niet?

related partner content for mobile comes here

een campagne waarvoor het castingbureau wel erg vreemde modellen had uitgezocht: Churchill, Einstein en Hitler.
Deze campagne is gemaakt door DDB New Zeeland voor The History Channel.

Copy: Just the highlights, oftewel wij laten alleen relevante feiten uit de geschiedenis zien.

In 2005 was deze campagne nog goed voor bronze Clio Award.

Michael van Os had de oplossing meteen juist, vanwege zijn voorkennis had ik die reactie tijdelijk gewist om anderen ook een kans te geven.

Bekijk hier de ongecensureerde advertenties:

-

-

- .

De Raden Maar van deze week:

Waar gaan deze onsmakelijke afbeeldingen over? Wat moeten we gaan kopen?

Vertel het in de comments.

(je mag klikken op de afbeeldingen als je ze groter in beeld wilt hebben)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in