Overslaan en naar de inhoud gaan

Fauth leidt Carat Nederland

Sander Fauth (40) treedt medio mei 2012 aan als managing director van Carat Nederland en lid van het managementteam van Aegis Media.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Fauth komt van KPN waar hij de afgelopen vijf jaar diverse managementfuncties in media en marketing vervulde en daarvoor aan bureauzijde als CSD voor P&G bij MediaCom. Hij is daarnaast bestuurlijk actief in de Bond van Adverteerders (BVA).

related partner content for mobile comes here

Fauth zegt over zijn overstap: 'Ik kijk er enorm naar uit om Carat Nederland te leiden en samen met klanten succesvolle mediaresultaten te boeken. Carat is een inhoudelijk sterk bureau met een prachtig klantportfolio. Bovendien is Carat met haar krachtige internationale netwerk één van de leidende bureaugroepen in de wereld.'

Julius Minnaar, ceo Aegis Media Nederland: 'Sanders brede ervaring bij een grote adverteerder als KPN is voor ons heel waardevol. Hij begrijpt als geen ander hoe adverteerders denken en werken en is zeer ervaren in het aansturen van een mediabureau. Hierdoor is hij een uiterst waardevolle sparringpartner voor onze klanten en zeer geschikt Carat te leiden en verder te ontwikkelen.'

Fauth is opvolger van Marcus Rueb die vorige maand zijn vertrek aankondigde.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in