Overslaan en naar de inhoud gaan

Experian koopt campagne management specialist Conversen

Experian neemt de Amerikaanse specialist in campagne management Conversen over.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

neemt de Amerikaanse specialist in campagne management Conversen over.

related partner content for mobile comes here

Met de acquisitie versterkt Experian naar eigen zeggen zijn campagne management technologie en zorgt het voor meer flexibiliteit, efficiëntie en focus voor de ‘engagement’ strategieën van klanten. Met de technologie van Conversen kunnen marketeers geïntegreerde, cross-channel klantconversaties onderhouden op verschillende kanalen.
Jonathan Hulford-Funnell, directeur Experian EMEA: 'Experian wil met overnames van crossmediale marketing partijen snel en efficiënt de set aan marketing services uitbreiden. Op deze manier stellen we onze klanten in staat om op zeer korte termijn betere klantconversaties aan te gaan.”

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in