Overslaan en naar de inhoud gaan

Emerce in zee met WebAds

Emerce heeft WebAds gekozen om de online sales en marketing mogelijkheden van het merk verder te ontwikkelen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uitgever Gijs Vroom: ' heeft in het afgelopen jaar al verschillende stappen gezet om het redactionele profiel aan te scherpen en meer dwarsverbanden te leggen met toonaangevende experts binnen het vakgebied. Nu is het tijd om ook de online sales en marketing mogelijkheden beter te benutten. We gaan met in de komende tijd de exploitatie oppakken en een aantal innovaties introduceren.'

related partner content for mobile comes here

WebAds-baas Tjeerd Kooij zegt dat er bijvoorbeeld iedere eerste maandag van de maand 'een nieuwe of spraakmakende vorm van adverteren' op Emerce wordt geplaatst. 'De bezoekers van Emerce kunnen hier vervolgens hun mening over geven.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in