Elf gouden en negentien zilveren SpinAwards uitgereikt


De vliegmaatschappij won 1 gouden en 2 zilveren SpinAwards. Maar ook Lemz viel een aantal malen in de prijzen, net als Red Urban en Boondoggle.
Stephan Fellinger, bestuursvoorzitter en mede-oprichter van de Stichting SpinAwards: ‘In een tijd die steeds digitaler lijkt te worden, is het goed om te zien dat ‘de creatieven’ meer dan ooit het onderscheid maken. En alle winnaars van dit jaar laten zien dat digitale communicatie juist om mensen draait. We gaan in mijn ogen naar een tijdperk waarin de mens weer ouderwets centraal staat!’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHieronder een overzicht van alle prijswinnaars:
Online campagne:
Goud: KLM Tile & Inspire (Tribal DDB Amsterdam & DDB Amsterdam/KLM)
Zilver: Eddy`s Twitflicks (OneBigAgency/Eddy Terstall),
Vind ik leuk (Red Urban & FHV BBDO/Hi (KPN))
Beste media-inzet:
Goud: Volkswagen "Be Part of the Golf Story" (DDB Brussels/D'Ieteren NV)
Zilver: Doorgeefdag (Buutvrij for life/Buutvrij for life),
Task Force Opsporing Vuurwerk Bommenmakers (media) (Lemz/Consument en Veiligheid)
Game:
Goud: Volkswagen "Be Part of the Golf Story" (DDB Brussels/D'Ieteren NV)
Zilver: Russian Roulette (Red Urban/Duyvis (PepsiCo))
Design:
Goud: Obsessed with sound (Tribal DDB Amsterdam/Philips)
Zilver: Fanwagen (ACHTUNG!/Volkswagen),
Nalden iPad app (Momkai/Nalden)
Beste website:
Geen goud, hier, alleen zilver:
medi-plaza.nl (Boondoggle Amsterdam/Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS)),
Cordeals (Boondoggle Amsterdam/Cordaid Microkrediet), en
Microsoft, de telefoon van Britt (Kumpany/Microsoft)
Beste content:
Goud: Obsessed with sound (Tribal DDB Amsterdam/Philips)
Zilver: Task Force Opsporing Vuurwerk Bommenmakers (content) (Lemz/Consument en Veiligheid), en
KLM Live Reply (cat: content) (LEMZ/KLM Royal Dutch Airlines)
Crossmedia:
Geen goud hier, alleen zilver:
Task Force Opsporing Vuurwerk Bommenmakers (Lemz/Consument en Veiligheid),
In Therapie (NCRV-i/NCRV)
Innovatie:
Goud: Alles ruikt naar Chocola (Code d'Azur/Uitgeverij Podium),
Zilver: Anubis Reality Cards (Beyond Reality BV/Douwe Egberts (Sara Lee), SuperUnie en Studio100),
iPawn: a new way of playing games together. (FONK/Koninklijke Jumbo)
Social media:
Geen goud hier, alleen zilver:
Doorgeefdag (Buutvrij for life/Buutvrij for life),
KLM Live Reply (cat: social media) (LEMZ/KLM Royal Dutch Airlines)
Mobiel:
Goud: iPawn: a new way of playing games together. (FONK/Koninklijke Jumbo)
Zilver: Avoid the Shopping Crowds (THEY/THEY), en
Vodafone - The Voice of Holland Thuiscoach (OMD Nederland/Talpa Media/RTL Nederland/IceMobile/Vodafone)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid