Overslaan en naar de inhoud gaan

E.on en Zweedse zwembond gebruiken virtual reality tegen waterangst

Energiemaatschappij en zwemunie slaan handen ineen om kinderen over hun waterfobie heen te krijgen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het bureau M&C Saatchi Stockholm maakte de video Swimming with the Stars, waarin drie Zweedse topzwemmers drie kinderen aanmoedigen het water in te gaan, meldt . Eerst worden de kinderen aangemoedigd via virtual reality, later ontmoeten de kinderen de zwemmers in het echt om daarna een stukje met hen te zwemmen. 

related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Volgens het persbericht kan één op de vijf Zweedse kinderen niet zwemmen. ´Dat is te veel in een land vol met meren en omgeven door zee. Daarom lanceerden E.on en de Zweedse zwembond een virtual reality-initiatief om kinderen vertrouwen te geven, zodat ze het water in durven.´

Het filmpje dat de kinderen in Swimming with the Stars hebben gezien via hun virtual reality-headset is ook als video te bekijken op YouTube. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in