Overslaan en naar de inhoud gaan

Ben wil niemand wat opleggen

Red Urban & Etcetera zijn verantwoordelijk voor de nieuwe campagne van het telecommerk.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In de nieuwe Ben-campagne draait het om het inzicht dat mensen én-én willen. Het telecommerk meent dat de meeste telecommerken bij consumenten om ‘meer, meer, meer’ pushen, Ben is van mening dat het moet gaan om én-én, wanneer de consument zelf zijn mobiel wil gebruiken.

related partner content for mobile comes here

&;Cool&;

Renske Nouwens, manager marketing Ben vindt het ‘cool’ dat het merk  niemand oplegt wat ze allemaal moeten doen met hun mobiele telefoon. ‘Want Ben speelt een beperkte rol in hun levens. Maar Ben helpt wel iedereen om zo veel mogelijk plezier te halen uit zijn of haar budget.’

Ben Imhoff, creative director Red Urban & Etcetera: ‘Afgelopen jaar zijn we de beweging gestart van “idealist van toen” naar de ‘persoonlijke budget challenger van nu’. Met deze nieuwe campagne kruipen we nog dichter op de huid van iedereen die zoveel mogelijk plezier uit zijn euro’s wil halen. We geven Ben bewust de bijrol: Je hoeft echt niet al je tijd aan mij te besteden.’ Imoff noemt dit ‘lekker positief en tegendraads’.

Credits

Opdrachtgever: Ben

Verantwoordelijk bij klant: Renske Nouwens, Kaspar van den Berg, Leon Toet 

Bureau: Red Urban & Etcetera

Creatie: Robin Meekel, Patrick van Haperen, Ben Imhoff 

Strategie: Job Koopman, Frank Huiberts

Business Director: Sjoerd van Loon

Campaign Producers: Marieke Prette, Fabienne Molleman, Joze Rikken

Fotografie: Johan Kramer

Productiemaatschappij: Halal

Executive producer: Roel Oude Nijhuis

Producer: Poeiwah Cheung 

Regisseur: Johan Kramer

DOP: Lex Brand

Online en grading: Joppo@De Grot

Editing: Kevin Whelan

Music composing & Sounddesign: Earforce

 

 

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in