Duitse Flow heeft de wind in de zeilen
Het door Sanoma Nederland in licentie gegeven Flow, doet het hartstikke goed in Duitsland.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
'Invented here.' Ondanks alle toestanden die Sanoma beleeft, zijn er ook mooie dingen te melden. Het in Nederland bedachte (door Astrid van der Hulst en Irene Smit) en zo succesvol gelanceerde Flow (betaalde oplage 71 duizend stuks), bouwt verder bij onze oosterburen. In november vorig jaar gaf Sanoma de titel in licentie aan Gruner + Jahr Duitsland.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Flow startte daar als kwartaalblad, maar begin 2014 is reeds besloten om de frequentie op te voeren naar tweemaandelijks. Gruner + Jahr: 'De verkoop van de eerste editie van Flow (gedrukte oplage 100.00, red.) heeft onze verwachtingen overtroffen. Precieze verkoopaantallen worden door G+J niet genoemd.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Mediafacts
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid