Drie nominaties Dialogue Marketeer of the Year


Voor de titel van Dialogue Marketing Talent of the Year zijn er vier genomineerden: Ruud Verstraeten (GX Software), Tomas Salfischberger (Relay42), Yori Hogemann (CloseAlert) en Miryam de With (Nederlandse Spoorwegen).
De titels ‘Dialogue Marketing Talent of the Year’ en de ‘Dialogue Marketeer of the Year’ worden toegekend aan personen die zich het afgelopen jaar hebben onderscheiden in het dialoogmarketingvak. Voorwaarde voor de titel Dialogue marketing Talent is bovendien dat het ‘talent’ maximaal vijf jaar werkervaring heeft.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Oeuvreprijs voor Postma
De genomineerden worden vrijdag 29 november door de vakjury getoetst op visie, onderscheidend vermogen, vernieuwing, durf en creativiteit. De bekendmaking van de titels vindt plaatst op donderdag 9 januari 2014, voorafgaand aan de traditionele nieuwjaarsborrel van DDMA en DeMeter. Bij die gelegenheid wodt ook de DM Oeuvre Prijs overhandigd. Het bestuur van DDMA kent die deze keer toe aan Paul Postma (foto).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid