Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de 7 finalisten voor de Reputatiemanagement Award 2015

Professionals kunnen tot 2 december stemmen op hun favoriet
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De finalisten van de Reputatiemanagement Award 2015 zijn bekend. Het Alexander Monro Borstkankerziekenhuis (foto), Enexis, gemeente Rotterdam, Jumbo, &samhoud, Vandebron en VGZ hebben volgens de jury hun reputatie bij hun stakeholdergroepen weten te vergroten op basis van de breedte en kwaliteit van de dialoog.

related partner content for mobile comes here

Professionalisering

De stem is nu aan reputatieprofessionals. Het doel van de award is de verdere professionalisering van het vakgebied reputatiemanagement te stimuleren en best-practices met elkaar te delen. Tot woensdag 2 december kunnen professionals uit het vakgebied via stemmen op hun favoriet.

De award zal worden uitgereikt op donderdag 3 december in Amsterdam.

Vodafone

Bij de voorgaande edities gingen Vodafone (2013) en gemeente Den Haag (2014) met de award naar huis.

Cases van de finalisten

Voorafgaand aan de uitreiking van de award is er een inhoudelijk programma rondom het thema reputatiemanagement. De cases van de finalisten en verdere informatie over de award staan op .

Motivaction is samen met StakeholdersLab initiatiefnemer van de Reputatiemanagement Award.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in