Overslaan en naar de inhoud gaan

Daphne komt met Test Train

Daphne introduceert een nieuwe methode voor het pretesten van communicatie-uitingen: The Test Train.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens het bedrijf is het een ‘snelle en kostenefficiënte methode met voorspellende waarde voor de prestaties van reclamecampagnes’. Binnen 48 uur geeft The Test Train inzicht in de key performance indicators (KPI’s) van reclame-uitingen: waardering, boodschapoverdracht en merkcommunicatie.

related partner content for mobile comes here

The Test Train heeft de volgende kenmerken: standaard websurvey met 10 gesloten vragen en 1 open vraag, hij is voor alle soorten uitingen, er doen 300 consumenten mee per pretest en de resultaten zijn binnen 48 uur beschikbaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in