Overslaan en naar de inhoud gaan

Crossmediacampagne rond Da Vinci Code

Bureau Media Catalyst is gestart met The Sony Ericsson Da Vinci Code Trail, een internationale crossmediale campagne aan de vooravond van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De start markeert het begin van een wereldwijde ‘real life challenge’. Deelnemers uit vijf continenten staan voor de uitdaging de Da Vinci Code te kraken. Hun zoektocht leidt langs Rome, Parijs, Londen en New York en eindigt in een finale, waarbij zij in Parijs strijden om de hoofdprijs: een reis om de wereld.

related partner content for mobile comes here

The Sony Ericsson Da Vinci Code Trail is een internationale interactieve campagne waarbij consumenten via banners, promotieuitingen op telefoonverkooppunten en advertising naar de worden geleid.
Bezoekers lossen een aantal puzzels op om zich te kwalificeren voor de finale in Parijs. Tijdens de laatste fase van de wedstrijd strijden achttien personen uit vijf continenten tijdens een ‘real life challenge’ om de hoofdprijs.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in