Overslaan en naar de inhoud gaan

Coolblue is de grootste held onder marketeers

Maar Tony’s Chocolonely komt er snel aan.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Ieder jaar vragen we het in onze Grote Marketing Enquete: wie is je marketingheld? En net als vorig jaar wijst de vakjury met een glimlach Coolblue aan als marketingtopper van 2016.

related partner content for mobile comes here

Heineken blijft de nummer twee, Tony’s Chocolonely stijgt met missie & stip naar plek drie.

Voor wie meer van cijfertjes houdt, hieronder de tabel, inclusief twee aardige details. De 26 procent van Coolblue weerspiegelt de niveaus die Apple ooit haalde – vroeger. Van de jongere marketeers noemen vier op de tien Coolblue als lichtend voorbeeld. Dat wordt bijna goeroeachtig – en lastig vast te houden. Vraag maar aan Apple…

Marketinghelden van het moment – in %
basis: allen per jaar

Het hele onderzoek vindt u terug in Tijdschrift voor Marketing nummer 11.
De Grote Marketing Enquete vormt de basis van , dat op 1 november weer wordt georganiseerd in het Concertgebouw in Amsterdam. Dit jaar onder andere met Henk-Jan Beltman (Tony&;s Chocolonely), Hanneke Faber (Ahold Delhaize) en Robert Bohemen (Blokker).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in