Overslaan en naar de inhoud gaan

Communicatiemanifest Live op ‘kathedraal van evenementen’

Professionals uit het live-communicatievak - beurzen en events - hebben op donderdag 4 december hun manifest aan de Amsterdam RAI…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met een enorme lichtkrant waarop teksten te lezen waren als ‘Ontmoeten is een marketing-tool en heet live communicatie’ werden marketeers en vakgenoten opgeroepen om met meer aandacht om te gaan met de kracht van persoonlijk contact. Live-communicatie specialisten, verenigd onder de geuzennaam ‘Kippenvel’ willen onder meer met deze actie opdrachtgevers, brancheverenigingen, vakgenoten en pers oproepen om met meer aandacht, zorg en ‘een frisse blik’ om te gaan met het medium live-communicatie.  

related partner content for mobile comes here

Op de waterkoude donderdagavond zoefden metershoge teksten op de Amsterdamse &;kathedraal van beurzen en evenementen’ voorbij als ‘Live communicatie is meer dan standbouw’, ‘Live raakt, inspireert, verleidt en verbindt’.




‘Kippenvel’ is het initiatief dat het vak van de live-communicatie specialist zo zichtbaar mogelijk wil maken voor resultaatgerichte exposanten als hét kwalitatieve, onafhankelijke alternatief in het brede aanbod van standbouwbedrijven en reclamebureaus.

De initiatiefnemers van Kippenvel zijn de live-communicatie professionals die binnen dit medium hun sporen hebben verdiend. Op de site van Kippenvel: ‘Ze hebben stuk voor stuk resultaatrijke expo-cases op hun naam staan. Het zijn middelen-onafhankelijke creators en adviseurs die zichzelf onderscheiden door de impact van het medium live-communicatie maximaal in te zetten en te benutten Bovendien kennen ze de verschillen in meerwaarde in ‘standbouwland’ en komen ze daardoor tot een evenwichtig kwaliteit-kosten-balans bij de uitvoering van ideeën.’

‘Elke aangesloten professional is een volwaardig conceptuele sparringspartner in live-communicatie voor directies, marketing/communicatiemanagers, reclamestrategen en/of media-adviseurs. Ze vervullen daarnaast graag met hun specialisme een onafhankelijke, adviserende rol bij/voor (full-service) reclamebureaus.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in