Overslaan en naar de inhoud gaan

ClickValue en Netprofiler gaan samen verder als LevelUp Group

Beide bureaus behouden hun eigen merknaam en identiteit.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De samenwerking richt zich op alle online marketing dienstverlening die de bureaus aanbieden, maar zal ook van toepassing zijn bij de ontwikkeling van nieuwe diensten. Onder de vlag van de LevelUp Group is tevens ruimte voor nieuwe labels op het gebied van data driven online marketing.

related partner content for mobile comes here

Zowel als hebben de afgelopen jaren een stabiele groei doorgemaakt. Deze groei verwachten de bureaus door te zetten.  

ClickValue-oprichter Daniel Markus: &;In een wereld waarin wekelijks nieuwe kansen ontstaan op het gebied van online advertentiemogelijkheden, conversie optimalisatie en marketing automation is schaal nodig om voorop te blijven lopen. ClickValue loopt al jaren voorop, en door deze samenwerking met Netprofiler bieden we al onze klanten die garantie ook voor de toekomst.&;

Frans Appels (foto), directeur van Netprofiler: &;De bundeling van kennis en expertise biedt ongekende mogelijkheden voor onze klanten om hun online groei te versnellen met een nog groter team van online specialisten. Samen zijn we een nog interessantere partner voor klanten en (nieuwe) medewerkers.”

Het bestuur van LevelUp Group bestaat uit David Beentjes, Daniel Markus en Frans Appels. David Beentjes, managing partner bij ClickValue, neemt de dagelijkse leiding op zich.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in