Overslaan en naar de inhoud gaan

Mark Zoon aan de slag bij SAMR

Naast Zoon beginnen ook Annemarijn Koedam, Pieter Bol en Nick de Boer bij het onderzoeksbureau.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Merkspecialist Mark Zoon, afkomstig van Trendbox, maakt per direct de overstap naar bureau SAMR (SmartAgent MarketResponse). Naast Mark Zoon heeft SAMR zich versterkt met nog 3 nieuwe collega’s: Annemarijn Koedam, Pieter Bol en Nick de Boer.

related partner content for mobile comes here

Zoon is ruim 30 jaar actief als research manager en gespecialiseerd in branding. Een groot deel van zijn carrière was hij werkzaam bij Heineken. Na zijn Heineken-periode werkte hij bij  Trendbox, net als Goos Eilander, die zich recent ook SAMR heeft verbonden.

Annemarijn Koedam (24) komt over van GFK en gaat aan de slag als research consultant.

Pieter Bol (27) was werkzaam als research- en operations manager bij 37graden Celsius brand consultancy en gaat zich richten op onderzoeksdata.

Nick de Boer (25) was eerder functioneel beheerder CRM bij Abn Amro en versterkt nu het team van SAMR Data Creatives.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in