Overslaan en naar de inhoud gaan

Cêlavíta kiest voor Partout d.n.a.

Het Eindhovense bureau wordt verantwoordelijk voor foodexpertise in digital.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

gaat voor aan de slag met de ontwikkeling van de digitale strategie, het online platform en de realisatie van de daarbij behorende content- en campagne-activiteiten.

related partner content for mobile comes here

&;Doorslaggevend voor de keuze van Partout d.n.a. was de combinatie van kennis en ervaring met foodmerken en het kunnen vertalen van een business- en marketingstrategie naar een heldere online strategie met concrete acties&;, zegt Jacqueline Roest, manager marketing retail van CêlaVíta.

&;CêlaVíta deelt onze visie dat inspireren, helpen en relaties bouwen de nieuwe manier van verkopen is&;, stelt Jeroen Valkenburg, digital strateeg bij Partout d.n.a.. &;Bovendien begrijpt het bedrijf dat er online veel kansen liggen om foodproducten onder de aandacht van het publiek te brengen. Die kansen grijpen we door in te spelen op de "digitale kookplanning" van de consument en daarbinnen de producten van CêlaVíta op het juiste moment relevant te maken.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in