Cannes Lions: NL shortlist tussenstand: 26


In de categorie Cyber doet Nederland het goed met maar liefst acht vermeldingen op de shortlist. MediaMonks krijgt een vermelding in twee verschillende subcategorieën (Foods and Drinks en Viral Video). Pool Worldwide krijgt ook twee vermeldingen, maar voor verschillende inzendingen.
Wieden+Kennedy en N=5 voeren de lijst nu aan met ieder vier shortlistvermeldingen. Geen van die vermeldingen werden (nog) verzilverd.
Cyber
Heineken/Desperados (2)– Breakthrough – MediaMonks (i.s.m. Dufresne Corrigan Scarlett Parijs)
Mercedes-Benz Sprinter – Online Guerilla – N=5
Mattel Hot Wheels – Secret Race Battle – Muse (i.s.m. Icemobile)
Tomtom – Navigation voices: Darth Vader – Pool Worldwide
Tomtom – Navigation voices: Master Yoda – Pool Worldwide
Nike – Write the future – Wieden+Kennedy
Hi-Tec (waterproof shoes) – Liquid Mountaineering - CCCP
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Design
Brandbase conceptual design – The pallet project – Brandbase (i.s.m. Most Architecture)
Heineken – Str bottle - DBOD (i.s.m. Iris)
De award-agenda ziet er als volgt uit:
Dinsdag 21 juni: Media, Outdoor en Radio Lions
Woensdag 22 juni: Press, Design en Cyber Lions
Zaterdag 25 juni: Film, Film Craft, Creative Effectiveness en Titanium & Integrated Lions
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid