Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne van W+K voor Tesco Mobile stelt eenvoud van het aanbod centraal

'Enough said', dat is de slogan van de drie commercials die W+K Amsterdam maakte voor de Britse telecomprovider.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

&;Enough said&;, die slogan moet onderstrepen dat de boodschap die de Britse telecomprovider Tesco Mobile in drie commercials wil overbrengen zó eenvoudig is, dat we daarna snel door kunnen naar iets leuks. Een rockende papegaai bijvoorbeeld, of een tapdansende vlooi, of een man die met een rode helm (kers) in een nogal groot uitgevallen chocoladetoetje springt.

related partner content for mobile comes here

Cherry helmet:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Rock parrot:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Tap Dancing Flea:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


 

Credits
Agency: W+K Amsterdam
Film director: Ulf Johansson
Art director: Vasco Vicente
Copywriter: Evgeny Primachenko.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in