Campagne van W+K voor Tesco Mobile stelt eenvoud van het aanbod centraal
'Enough said', dat is de slogan van de drie commercials die W+K Amsterdam maakte voor de Britse telecomprovider.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
'Enough said', die slogan moet onderstrepen dat de boodschap die de Britse telecomprovider Tesco Mobile in drie commercials wil overbrengen zó eenvoudig is, dat we daarna snel door kunnen naar iets leuks. Een rockende papegaai bijvoorbeeld, of een tapdansende vlooi, of een man die met een rode helm (kers) in een nogal groot uitgevallen chocoladetoetje springt.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Cherry helmet:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTesco Mobile 4G - Cherry Helmet - TV Advert 2014
Rock parrot:
Tesco Mobile Capped Contracts - Rock Parrot - TV Advert 2014
Tap Dancing Flea:
Tesco Mobile Anytime Upgrade - Tap Dancing Flea - TV Advert 2014
Credits
Agency: W+K Amsterdam
Film director: Ulf Johansson
Art director: Vasco Vicente
Copywriter: Evgeny Primachenko.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid