Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne They: clubliefde moet leiden tot giften

Sportclubs worden nauwelijks meegenomen in de overweging voor giften en nalatenschappen. KNVB, Eredivisie en NOC*NSF willen daar door…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In opdracht van de KNVB, de Eredivisie en NOC*NSF maakte They een campagne die geven aan sport en sportverenigingen bekender maakt, en die een oproep doet aan de liefde die we allemaal wel bij een bepaalde club voelen. Het belang van sport en sportclubs in de samenleving is groot, zo menen de sportorganisaties, maar als het gaat om giften en nalatenschap worden sport en sportclubs nog nauwelijks meegenomen in de overweging.

De campagne kreeg als thema: . Voor film en fotografie werkte They samen met fotograaf/regisseur Paul D. Scott. Hij maakte een rondreis langs clubs in Nederland, van biljarten tot zwemmen.

related partner content for mobile comes here

Credits:

Bureau: They
Strategie: They           
Creatie: They
Regisseur: Paul D. Scott
Editor: Will Judge
D.O.P.: Tobias Pekelharing
Muziek: Reinder van Zalk (Earforce)
Geluidsstudio: Earforce
Productie: They, Paul D. Scott
Post Productie: CAPTCHA!
Fotografie: Paul D. Scott
Media: TV, online, print, radio.
Verantwoordelijk bij klant: Gerben van Hardeveld, Tjitske van der Hijden, Jacco Swart 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in