Campagne They: clubliefde moet leiden tot giften
In opdracht van de KNVB, de Eredivisie en NOC*NSF maakte They een campagne die geven aan sport en sportverenigingen bekender maakt, en die een oproep doet aan de liefde die we allemaal wel bij een bepaalde club voelen. Het belang van sport en sportclubs in de samenleving is groot, zo menen de sportorganisaties, maar als het gaat om giften en nalatenschap worden sport en sportclubs nog nauwelijks meegenomen in de overweging.
De campagne kreeg als thema: Sport, daar geef je om. Voor film en fotografie werkte They samen met fotograaf/regisseur Paul D. Scott. Hij maakte een rondreis langs clubs in Nederland, van biljarten tot zwemmen.
NOC*NSF TVC 60
Credits:
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
Spotta
Bureau: They
Strategie: They
Creatie: They
Regisseur: Paul D. Scott
Editor: Will Judge
D.O.P.: Tobias Pekelharing
Muziek: Reinder van Zalk (Earforce)
Geluidsstudio: Earforce
Productie: They, Paul D. Scott
Post Productie: CAPTCHA!
Fotografie: Paul D. Scott
Media: TV, online, print, radio.
Verantwoordelijk bij klant: Gerben van Hardeveld, Tjitske van der Hijden, Jacco Swart
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid