Burgemeester Amsterdam in shortlist Reclameman van het Jaar


De benoeming van 25ste Reclameman van het Jaar zal op 12 november plaats vinden in de Amsterdamse Club 11. Vorig jaar ging de titel naar TomTom CEO Alexander Ribbink. Tijdens het gala zal ook het SRM Reclametalent, de Gouden Zaag, bekend gemaakt worden. De opvallende nominaties van Job Cohen is de Amsterdamse burgemeester ten deel gevallen ‘vanwege zijn niet aflatende inzet voor zijn stad als creative capital.’
De jury bestaat uit Wim Huinder (ex-topman Albert Heijn), Chris Mendola (CEO 180 Amsterdam), Béla Stamenkovits (ex-PMS, oud chairman TBWA), Alexander Ribbink (CMO TomTom) aangevuld door Jan Rijkenberg (CEO BSUR Group) en Peter van Woensel Kooy (senior redacteur MarketingTribune). Bij de benoeming van het nieuwe SRM Reclametalent wordt de jury geadviseerd door Lode Schaeffer (creatief directeur S-W-H) en het Jonge Honden-bestuur. De titel Reclameman/vrouw van het Jaar is een initiatief van MarketingTribune en wordt jaarlijks toegewezen ‘op basis van visie, moed en innovatie binnen het veld van marketingcommunicatie.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid