Overslaan en naar de inhoud gaan

Burgemeester Amsterdam in shortlist Reclameman van het Jaar

De Reclameman van het Jaar-jury heeft de shortlist bekend gemaakt. Genomineerd zijn Job Cohen (burgemeester van Amsterdam), Sander van der…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De benoeming van 25ste Reclameman van het Jaar zal op 12 november plaats vinden in de Amsterdamse Club 11. Vorig jaar ging de titel naar TomTom CEO Alexander Ribbink. Tijdens het gala zal ook het SRM Reclametalent, de Gouden Zaag, bekend gemaakt worden. De opvallende nominaties van Job Cohen is de Amsterdamse burgemeester ten deel gevallen ‘vanwege zijn niet aflatende inzet voor zijn stad als creative capital.’

related partner content for mobile comes here

De jury bestaat uit Wim Huinder (ex-topman Albert Heijn), Chris Mendola (CEO 180 Amsterdam), Béla Stamenkovits (ex-PMS, oud chairman TBWA), Alexander Ribbink (CMO TomTom) aangevuld door Jan Rijkenberg (CEO BSUR Group) en Peter van Woensel Kooy (senior redacteur MarketingTribune). Bij de benoeming van het nieuwe SRM Reclametalent wordt de jury geadviseerd door Lode Schaeffer (creatief directeur S-W-H) en het Jonge Honden-bestuur. De titel Reclameman/vrouw van het Jaar is een initiatief van MarketingTribune en wordt jaarlijks toegewezen ‘op basis van visie, moed en innovatie binnen het veld van marketingcommunicatie.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in