Overslaan en naar de inhoud gaan

Bing herpositoneert zich en krijgt nieuw logo

Microsoft's Bing gaat het anders doen. De zoekmachine is zowel aan de buiten- als binnenkant vernieuwd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zo zijn er nieuwe zoekfuncties en een ander logo. De zoekmachine toont nu meer informatie voordat een zoekopdracht wordt verstuurd. Tik je bijvoorbeeld een naam in van een persoon, dan verschijnt er al tijdens het intypen meer informatie over die persoon. Ook naast zoekresultaten wordt steeds meer informatie getoond, zoals foto's en statusupdates op sociale media.

related partner content for mobile comes here

Scott Erickson, Bing’s marketingbaas, zegt dat het merk toe was aan een herpositionering. 'De nieuwe identiteit van Bing is meer dan een nieuw logo. is niet langer alleen "search". Het is een merk dat search combineert met technologie rond producten die je dagelijks gebruikt en je inzichten geeft. We wilden uit de search box denken: stoppen met zoeken, beginnen met vinden.'

Bing is het volgende online merk na Yahoo en YouTube dat met een rebranding komt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in