Bing herpositoneert zich en krijgt nieuw logo


Zo zijn er nieuwe zoekfuncties en een ander logo. De zoekmachine toont nu meer informatie voordat een zoekopdracht wordt verstuurd. Tik je bijvoorbeeld een naam in van een persoon, dan verschijnt er al tijdens het intypen meer informatie over die persoon. Ook naast zoekresultaten wordt steeds meer informatie getoond, zoals foto's en statusupdates op sociale media.
Scott Erickson, Bing’s marketingbaas, zegt dat het merk toe was aan een herpositionering. 'De nieuwe identiteit van Bing is meer dan een nieuw logo. Bing is niet langer alleen "search". Het is een merk dat search combineert met technologie rond producten die je dagelijks gebruikt en je inzichten geeft. We wilden uit de search box denken: stoppen met zoeken, beginnen met vinden.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBing is het volgende online merk na Yahoo en YouTube dat met een rebranding komt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid