Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Bestedingengroei VS in 2003 6 procent’

De Amerikaanse advertentiemarkt groeit komend jaar mogelijk met 6 procent.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De bestedingen aan radio, kabel-tv en internet blijken weer toe te nemen, volgens financieel consultantbedrijf Global Insight. Het zou een einde betekenen aan de neergang in bestedingen in de VS. In 2001 werd 6 procent minder besteed. In het rapport 'Outlook for Advertising and Media', schrijft Global Insight dat de internetbudgetten de komende drie jaar met 16 procent gaan groeien. Radioreclame groeit met 10 procent en bestedingen aan kabel-tv 7 procent. Ook outdoor, dagbladen en broadcast tv zullen de bestedingen zien toenemen, maar in mindere mate (Brandrepublic).

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in