Audax stapt in de reisbranche
Uitgeverij Audax Publishing en reisaanbieder Hoteldeal Nederland gaan een samenwerking aan en lanceren deze week het nieuwe reisplatform TessaTravel.nl.
Audax Publishing: 'TessaTravel.nl maakt door de bundeling van de marketingkracht van Audax Publishing en de bestaande inkooporganisatie en websitetechniek van Hoteldeal Nederland een vliegende start.'
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaHet reisplatform wil aantrekkelijk geprijsde korte reizen en dagtrips aanbieden en richt zich met dat aanbod op de lezeressen van Vriendin, Santé en de andere Audax-titels. Maar TessaTravel.nl heeft ook de ambitie als zelfstandig merk een doelgroep aan zich te binden.
Audax_stapt_in_de_reisbranche_1.jpg
Verbreding
In november vorig jaar zei Marieke Cambeen, directeur van Audax Publishing, dat Audax focus wilde aanbrengen Ze bedoelde daarmee dat er aan de ene kant de keuze gemaakt zou worden voor meer energie naar een beperkter aantal titels. Maar ook de weg van digitale doorontwikkeling werd volgens haar nadrukkelijk ingeslagen. Concreet kon Cambeen toen nog niet worden. Nu zegt Cambeen dat TessaTravel.nl, na de introductie van het modeplatform mooinietduur.nl, een volgende stap is in de verbreding van de activiteiten richting e-commerce.
Voor Hoteldeal Nederland past TessaTravel.nl in de strategie om de samenwerking te zoeken met relevante partners.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid