Overslaan en naar de inhoud gaan

Atoomstroom legt campagne stil

Energiemaatschappij Atoomstroom heeft zijn campagne tijdelijk stopgezet naar aanleiding van de huidige situatie in Japan.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'Het is niet gepast om een jubelende boodschap over kernenergie naar buiten te brengen', zei directeur Sjef Peeraer. De reclamecampagne liep via Google Ad Words. Mensen die bij zoekmachine Google de zoekterm kernenergie invoerden, kregen een advertentie te zien voor . Het bedrijf heeft ook een campagne stilgezet die binnenkort van start zou gaan in tijdschriften en kranten.
Atoomstroom gaat overigens gewoon met zijn diensten door. 'Ik ben nog steeds erg te spreken over kernenergie. In kolenmijnen komen jaarlijks mensen om en bij de constructie van waterkrachtcentrales gaat er ook weleens wat mis. Kernenergie is veel veiliger', aldus Peeraer.

related partner content for mobile comes here

Bron: ANP.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in